Протягом 16-18 листопада 2021 року представники Державної податкової служби України, Податкової агенції Швеції та дослідницької агенції “InfoSapiens”, яка спеціалізується на проведенні досліджень громадської думки, провели серію зустрічей з метою обговорення концепції та подальших планів в рамках підготовки проведення Глобального опитування щодо оцінки діяльності ДПС платниками податків.
Зазначений захід був організований у межах проєкту міжнародної технічної допомоги «Шведсько-українське партнерство для сучасної та ефективної податкової служби – METS» (далі – Проєкт).
Загальна мета Компоненту 2 «Орієнтація на платника податків» Проєкту полягає в тому, щоб посилити орієнтацію діяльності ДПС на платника. Головне завдання полягає в тому, щоб забезпечити ефективний та результативний процес розвитку у наданні послуг платникам податків, задля отримання високого рівня довіри суспільства.
Під час зустрічей експерти Податкової агенції Швеції та ДПС (а саме представники Інформаційно-довідкового департаменту, Організаційно-розпорядчого департаменту, Департаменту відомчого контролю, Департаменту внутрішнього аудиту, Департаменту податкового адміністрування, Департаменту адміністративного оскарження, Департаменту податкового аудиту, Департаменту боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, Департаменту контролю за підакцизними товарами, Департаменту електронних сервісів, Управління з питань запобігання та виявлення корупції, Департаменту управління ризиками, Департаменту координації та моніторингу доходів бюджету, Департаменту супроводження судових справ, Департаменту методології та Департаменту міжнародного співробітництва) обговорювали досвід, цінності, стратегію, принципи управління та ставлення до платників податків, які існують у Швеції та в Україні, і яким чином високий рівень довіри співвідноситься з рівнем дотримання вимог податкового законодавства (податкового комплаєнсу).
За результатами проведеного заходу, презентацій, матеріалів та робочого обговорення сформовано спільне бачення учасників щодо майбутнього опитування щодо ставлення платників та визначено ключові сфери та віхи проведення опитування, аналізу та використання його результатів.