З метою виконання плану заходів з реалізації Стратегії реформування системи управління державними фінансами на 2022 – 2025 роки, схваленого розпорядженням КМУ № 1805-р від 29.12.2021, та Стратегічних цілій діяльності Державної податкової служби України на 2022 – 2024 роки у структурі ДПС створено відповідний підрозділ з організації комплаєнсу в податковій службі.
Запровадження податкового комплаєнсу виведе відносини з платниками на новий рівень, який ґрунтується на довірі та партнерстві, а також надасть змогу мінімізувати ризики порушення платниками вимог податкового законодавства, підвищити рівень податкової дисципліни, допомогти платникам уникнути найбільш поширених помилок у майбутньому, максимально спростити подання звітності та сплату податків, спільно вирішувати проблеми й усувати перешкоди у забезпеченні стабільного розвитку економіки.
Враховуючи міжнародний досвід податкових систем різних країн світу зі створення належних умов для сплати податків та на основі ризикоорієнтованого підходу в адмініструванні податків і зборів, Департаментом економічного аналізу розроблено проєкт комплаєнс – стратегії.
У рамках проєкту міжнародної технічної допомоги Департаментом економічного аналізу спільно з національним та міжнародним експертом Програми ЄС з підтримки управління державними фінансами в Україні (EU4PFM) було проведено обговорювання ключових положень проєкту комплаєнс – стратегії .
Необхідність формування іміджу ДПС як сервісної служби європейського зразка з високим рівнем довіри у суспільстві вимагає підвищення податкової культури та впровадження «податкового комплаєнсу», над чим працює ДПС спільно з міжнародними експертами.