У зв'язку із встановленням простою в роботі окремих територіальних органів ДФС Донецької області через проведення АТО, виконання обов'язків з обслуговування платників податків, які перебувають на обліку в таких контролюючих органах покладено на контролюючі органи, визначені наказами ДФС України про встановлення простою.
Для проведення реєстрації щодо РРО, книг ОРО та РК суб'єкт господарювання, який перебуває на обліку в контролюючому органі, в якому встановлено простой, має звертатися до контролюючого органу, який визначено місцем його обслуговування.
Реєстраційна заява та відповідні документи можуть бути подані безпосередньо суб'єктом господарювання або через уповноважену особу за наявності у неї довіреності на проведення реєстраційних дій або направлені поштовим відправленням.
Довідка про резервування фіскального номера РРО може бути надана у вигляді скан-копії на електронну адресу суб'єкта господарювання або/та на електронну адресу центру сервісного обслуговування. Для цього суб'єкту господарювання у реєстраційній заяві (розділ 10 "Спосіб отримання та/або направлення довідки про резервування фіскального номера РРО") необхідно вказати відповідні електронні адреси.
Для завершення реєстрації РРО суб'єкт господарювання надає до контролюючого органу, визначеного як місце обслуговування, копію довідки про опломбування РРО та акт введення в експлуатацію РРО - безпосередньо, поштовим відправленням або через уповноважену особу.
При отриманні контролюючим органом документів, надісланих поштою, датою надання до цього органу довідки про опломбування РРО та акта введення в експлуатацію РРО є дата відправлення листа.
У разі неможливості суб'єкта господарювання звернутися до контролюючого органу за визначеним місцем обслуговування реєстраційна заява та відповідні документи для проведення реєстрації щодо РРО, книг ОРО та РК можуть бути подані до контролюючого органу за місцем здійснення господарської діяльності. (Лист ДФС України від 29.09.2014 р. N5685/7/99-99-18-02-03-17).